zaterdag 5 april 2014

Trendalicious #1

Dit is het eerste artikel van de serie trendalicious. Deze keer laat ik jullie DE trend van de zomer 2014 zien. Namelijk pastelkeuren. 
Pastelkeuren zijn kleuren die wat zachter zijn. Babyroze en blauw zijn het net niet vindt ik. Je zult allerlei vormen van pastelkleuren tegenkomen. Bijv. Nagelak, kleding, make-up, tassen en nog veel meer. Persoonlijk vindt ik het een top trend! Lekker veel kleur en het tegenovergestelde als dat van vorig jaar. Toen waren de neonkleuren helemaal in. Ik zelf heb ook een aantal pastelkleurige dingen. Namelijk kleding en nagellak. De nagellak komt van de hema. Ik heb de kleuren roze, groen, geel en paars. Ze hebben nog veel meer kleuren hoor! Mijn kleding komt van verschillende winkels. Je kunt het tegenwoordig overal kopen nu het de trend van 2014 is.


De trend ben ik voornamelijk gaan zien door de winkels. Winkels bepalen voornamelijk eigenlijk wat de trends zijn. Sinds de nieuwe collectie in de winkel hangt zie je gelijk wat de trend is. Op het begin zag ik het bij niet zo veel winkels maar steeds meer winkels verkopen het. Ik zelf vindt pastelkleurige nagellak leuker dan pastelkleurige kleding. Hoe dat komt weet ik eigenlijk niet. Wel hoop ik dat ik jullie wat meer heb ingelicht en jullie het net zo leuk vinden als mij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten