zaterdag 8 maart 2014

cash4girls



Ik was een beetje aan het rondkijken op blogs en zag opeens een advertentie staan. Daarop stond dat je geld kon verdienen door e-mails te lezen, enquetes in te vullen en nog veel meer! Ik heb me aangemeld en dat kunnen jullie ook doen.

Cash4girls is een site die mensen tussen de 13 en 20 jaar oud helpt geld te verdienen. Het is misschien niet zo veel maar hoe meer je erop zit hoe meer je verdiend! Mij trok de advertentie erg aan omdat je niet veel hoeft te doen en toch verdien je geld. Meld je nu ook aan door op de advertentie aan de linkerkant te klikken. Ik zeg doen en veel plezier!


3 opmerkingen:

  1. Klinkt goed, jammergenoeg ben ik 22 ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze hebben nu ook cash4ladies! Wat geschikter voor jou leeftijd en het werkt precies hetzelfde. Ook leuk om even op te kijken ;)

      Verwijderen