zaterdag 26 april 2014


Ik ben vorige week naar de toko in Breda geweest. En voor de eerste keer zag ik daar allerlei bijzondere dingen liggen. Namelijk Amerikaans snoep! Dit moest ik natuurlijk meenemen en heb dan ook van alles iets gepakt hihi. Lees gauw verder om er meer over te weten te komen ;)
Wat mij het meeste aantrok waren de nerds van wonka. Al veel mensen hebben dit al een keer op. Ieder heeft z'n eigen mening over de nerds wat mij nog nieuwsgieriger maakte. Je had 2 verschillende nerds. De nerds in het doosje en de nerds in een zakje.

Dit zijn de nerds uit het doosje. Zoals je ziet kostte hij maar 1 euro!
Het openen was wel een hele klus. Ik had namelijk dat ding eraf getrokken waar op staat: 1.Pull tab here. Van enthousiasme had ik niet door dat, dat de eerste stap was. Uiteindelijk had ik bijna al het karton van de bovenkant getrokken en had ik niks van de stappen uitgevoerd. 
Hier kun je wel een beetje zien hoe erg ik het karton eraf heb getrokken. De snoepjes waren rood en geel. De rode snoepjes hadden de smaak: apple watermelon en de gele snoepjes de smaak: lemonade wild cherry. De eerste paar snoepjes die ik in me mond stopte waren erg zuur. Na even te wennen werden ze steeds zoeter en lekkerder. De snoepjes zijn erg hard maar voor mij geen probleem. Deze ga ik zeker opnieuw kopen!

 Dit zijn de nerds uit het zakje. Het zakje zat erg vol waardoor het dan ook lang duurde totdat ik de snoepjes op had. Normaal eet ik zo'n klein zakje in 1 keer op, het was dan ook wel fijn om er is een keer langer over te kunnen doen ;) haha.

Zo zien de snoepjes eruit. Een beetje stekelachtig. Toen ik ze open beet verbaasde het me eigenlijk wat erin zat. Namelijk jelly beans! Dit vondt ik natuurlijk helmaal leuk omdat ik jelly beans super lekker vindt. De nerds zijn ook erg groot. Persoonlijk dacht ik dat ze veel kleiner waren. Maar over het algemeen erg zoet en lekker.


Dit zijn bubblicious met een aardbeien smaak. Ook hadden ze meloen en iets van tropische vruchten.Van die drie ruikt deze het lekkerst wat mij aansprak. Kwa smaak verschilt hij niet veel van de roze bubblicious uit Nederland.

Dit zijn skittles met een laagje zure suiker eromheen. Voor mij waren ze een beetje té zuur en zal dan ook gewoon liever de normale skittles uit Nederland kopen. Ik weet eigenlijk niet precies of je deze ook in de albert heijn kunt kopen. Hij kostte in ieder geval 1,39 euro.

Tot slot deze minnie mouse chocolade. In de chocolade zitten smarties. Ook waren er leuke bijpassende figuurtjes in de chocolade getekend in de trend van minnie mouse. Hij smaakte gewoon naar normale chocolade. Ik vondt het in ieder geval wel leuk om is een keer minnie mouse chocolade uit te testen. haha. 

Liefs,








1 opmerking: