zaterdag 18 januari 2014

Review: essence oogschaduw 02 long beach


Hey allemaal,

Ik ben laatst naar de stad geweest en zag dat ze bij de make-up afdeling 50% sale hadden! Daar heb ik dan ook dit palletje gespot. Ik wil hem al erg lang maar ik kwam er steeds maar niet aan toe om hem te kopen. En zo'n sale pakt dan toch wel voordeliger uit. Het is een nude palletje met 8 verschillende kleuren.




Van de buitenkant ziet hij er leuk uit.zie Aan de linkerkant zie je een silhouet van een dame. Verder zie je er heel groot sun club op staan met daaronder de naam van het palletje.De kleuren zie je door het doosje heen wat wel fijn is want dan kan je makkelijker zien welke kleuren erin zitten.


 Op de achterkant staan de ingrediënten en nog een keer de naam van het palletje. Het doosje gaat makkelijk open en sluit goed wat ik wel prettig vind.


Als je hem open maakt zie een kwastje liggen onder de kleuren. Aan de ene kant van het kwastje zit een normaal oogschaduw kwastje en   aan de andere kant een mini blendingbrush. Dit is gewoon prima. In alle kleuren zit een subtiele glitter. Het kwastje ligt op een heel smal spiegeltje wat erg handig is.

Wauw!.De kleuren zijn heel erg mooi en de pigmentatie is erg goed. Ik vind de lichte kleuren denk ik mooier in de zomer en de donkere in de winter.De kleuren kan je elke dag gebruiken want ze zijn nude. Ik ben erg blij dat ik dit palletje eindelijk in mijn bezit heb. De kleuren vind ik wel mooi en ik zal het palletje je zeker aanraden! Hij kost €3,60 en in de sale €1,80.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten