woensdag 5 maart 2014

Tag: Personal Travel Favorites





Vandaag heb ik is een keer een tag voor jullie. Ik ben de tag al op een aantal blogs tegen gekomen en ik vond hem erg leuk. Ik vind het dan ook leuk om te reizen en zou het liefste een wereldreis maken. Perfecte tag voor mij dus, dus laten we maar snel gaan beginnen!


Favoriete hotel?
Mijn favoriete hotel waar ik ben geweest was in Liverpool. Voor degene die niet weten waar Liverpool ligt, het ligt in Engeland. Het hotel heet het Hilton hotel. Het was erg groot en je kon beneden sporten. Dat was natuurlijk erg relaxed! Het ontbijt was ook erg uitgebreid en lekker dus stond ik iedere ochtend met plezier op. Hier beneden zie je hoe hij er van binnen en van buiten uitziet. Een echte aanrader!
 


Favoriete reisvriendelijke beauty product

Dit is een best lastige vraag maar als je er wat langer over nadenkt is hij eigenlijk heel simpel. Voor mij is dat namelijk zonnebrandcrème. Ik kan namelijk niet goed tegen de zon en moet me altijd met de hoogste factor insmeren. De zonnebrandcrème die ik gebruik is die van garnier. Ik vind hem erg fijn omdat hij een spuit zonnebrandcrème is.
Favoriete bestemming om te shoppen
Dat is natuurlijk London. Overal zijn winkels en het leukste is natuurlijk in Oxford Street te zien. Toen ik er was ben ik heel Oxford street uitgelopen. Het duurde heel lang maar het was super leuk!


 Favoriete bestemming om te relaxen

Dat is denk ik Spanje van waar ik tot nu toe ben geweest. Het is wel een aantal jaar geleden maar Spanje lijft mooi. Maar als ik echt een bestemming moet op noemen is dat denk ik een mooi eiland met een helder blauwe zee en allemaal van die hutjes. Ik zou wel eens nar zo'n bestemming willen gaan.

Het gekste dat je ooit hebt gegeten

Ik heb nog nooit iets geks gegeten want meestal als ik het niet ken wil ik het ook niet proeven. Daarom heb ik nog nooit iets geks op. Ik zou het wel gek vinden als ik insecten zou eten want dat lijkt me echt super ranzig. 

Beste maaltijd die je ooit hebt gegeten

Dat is natuurlijk spaghetti bolognese. Maar dan moet de kaas gesmolten zijn, de saus de perfecte smaak hebben en de spaghetti niet plakken. Haha.

Wat kun je het beste aantrekken in het vliegtuig?

Voordat je gaat vliegen moet je altijd aan het land van bestemming denken. Want als het een warm land is doe je natuurlijk hele andere kleren aan dan wanneer het een koud land is. Ik doe vaak gewoon een spijkerbroek aan, een trui en schoenen die makkelijk aan en uit gaan. Dit doe ik omdat bij de douane je vaak je schoenen uit moet doen.

Wat is het engste dat je ooit hebt gedaan?

Ik heb nog nooit iets engs gedaan waarvan ik nu nog nachtmerries krijg ofzo. Ik denk dat ik die wel krijg wanneer heb ik gebungeejumpt. Dat lijkt me namelijk dood eng! haha.

                       
Ik hoop dat jullie de tag leuk vonden en meer over mij te weten zijn gekomen.
Liefs,

1 opmerking: